Forum Medicina Sportiva
Kwiecień 20, 2021, 11:56:03 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Glutation  (Przeczytany 3393 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
ansab1
Gość
« : Listopad 19, 2009, 07:59:12 »

Czy dietą mozna zapewnić sobie w organizmie odpowiedni poziom glutationu , czy może potrzebne jest przyjmowanie go w postaci modnego teraz preparatu Immunocal?
Zapisane
komisarz42
Aktywny użytkownik
***
Wiadomości: 114


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : Listopad 19, 2009, 11:52:26 »

W tej chwili z powodu nagłośnienia przez wszystkie media trwa osobliwe oblężenie aptek i wykupywane jest wszystko , co ma jakikolwiek związek z odpornością. Obawiam się, że problem tego nieszczęsnego i niegroźnego wirusa świńskiej grypy ma odciągnąć uwagę społeczeństwa od problemów związanych z kryzysem i zapowiadanymi podwyżkami . A przede wszystkim służy najbardziej koncernom farmaceutycznymi farmaceutom .A pod choinkę , czy od Mikołaja zaproponuja w prezencie kosztujący ponad 200 zł suplement dity Immunocal. A czego rodzice i dziadkowie nie zrobią dla zdrowia swoich dzieci i wnucząt.
Zapisane
Iza Czajka
Zaawansowany użytkownik
****
Wiadomości: 269


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : Listopad 25, 2009, 13:51:07 »

Glutation jest trójpeptydem zbudowanym z reszt aminokwasowych kwasu glutaminowego, cysteiny i glicyny. Jest endogennie produkowany w każdej komórce roślinnej, zwierzęcej jak i ludzkiej. Do jego produkcji potrzebna jest witamina C oraz  n-acetylocysteina. Być może Immunocal posiada liczne badania kliniczne potwierdzające jego skuteczność i być może wart jest swojej ceny. Należy jednak przypuszczać, że do organizmu dostanie się w formie pojedynczych aminokwasów, które to niekoniecznie stworzą nowa cząsteczkę glutationu. Na to musi się złożyć wiele czynników. Pozostaje więc odpowiedź na pytanie internauty czy ten preparat można "suplementować" z naturalnych źródeł. Można. Wystarczy jeść więcej produktów bogatych w siarkę: chrzan, gorczyca, cebula, czosnek; białka: mięso ryb, drobiu, produkty pełnoziarniste a do tego mnóstwo surowych warzyw i owoców (witamina C). Dodałabym jeszcze produkty (lub suplementy) z probiotykami: kefir, jogurt, maślankę i można się grypy nie bać. Pozdrawiam
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!