Forum Medicina Sportiva
Kwiecień 16, 2024, 06:20:47 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: FIKCJA czy standard?  (Przeczytany 3852 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
admin
Gość
« : Maj 27, 2011, 22:56:12 »

Otrzymałem niedawno taki oto mail;
""Dzień dobry,
jestem nauczycielem wychowania fizycznego w Gimnazjum w Co? W naszej szkole działa UKS Orliki z sekcją piłki nożnej. Uczestniczymy w rozgrywkach ligowych organizowanych przez Co?? Związek Piłki Nożnej. Przeczytałem Pana artykuł w piśmie Magazyn Trenera na temat badań lekarskich sportowców. Teoria sobie, a życie sobie.Proszę zadzwonić do Co? Związku Piłki Nożnej przedstawiając się jako rodzic chłopca uprawiającego piłkę nożną, i zapytać się np. Pana Co? Co? z Wydziału Gier o wymagane badania. Mnie potraktowano jak kosmitę, kiedy uświadomiłem im, że orzeczenie powinien wydawać lekarz medycyny sportowej. Dostałem kiedyś walkower za odmowę gry z zespołem, którego zawodnicy mieli badania "podbite" przez internistę. W moim Gimnazjum uczniowie grający w innych klubach lekarza nie widzą na oczy, a jakieś badania trener im załatwia. Był nawet przypadek, że trener sam zrobił sobie pieczątke lekarza.Teraz już odpuściłem, dbam o swoich zawodników. Jest mi tylko przykro, że ktoś kompetentny na górze tworzy mądre przepisy, a na dole rządzą dyletanci.
I na koniec propozycja tematu pracy magisterskiej dla odważnego studenta: "Wykonywanie kontrolnych badań lekarskich przez zawodników (dzieci i młodzież) trenujących piłkę nożną, zrzeszonych w ?ZPN- prawda czy fikcja?""
Pozdrawiam,''
...,
Imię, Nazwisko i adres mailowy znany Redakcji