Forum Medicina Sportiva
Marzec 29, 2024, 09:29:18 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Rejestracja  
Strony: [1] 2 3 ... 7   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: mam pytania  (Przeczytany 89893 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
alians.devi
Gość
« : Marzec 20, 2010, 00:54:21 »

Jestem lekarzem rodzinnym. Mam kilka pytań do Was.
1. Czy wysyłając podlegającego mi sportowca do lekarza z certyfikatem , czy specjalisty- muszę wystawić skierowanie?
2. Często  rodzic nalega  aby dać skierowanie na OB, morfologię i mocz , tlumacząc, że szybciej uzyska orzeczenie o zdolności do uprawiania sportu. Czy to jest mój obowiązek , jeżeli wysyłam do lekarza, który ma podpisany kontrakt?
3. Jeżeli ten sam sportowiec trenuje kilka dyscyplin , albo co dwa, trzy miesiące je zmienia, ile razy może być badany nieodpłatnie? Czy ten probem załatwić można w ten sposób ,że przy każdej dyscyplinie wysyła się do innego lekarza z podpisanym z NFZ kontraktem?
Bardzo proszę o odpowiedź.

Zapisane
manhunter
Zaawansowany użytkownik
****
Wiadomości: 393


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : Marzec 20, 2010, 09:10:33 »

1)-tak
2)nie
3)NFZ,nie,rozróżnia,dyscyplin,lek.dostanie,tylko,za,1badanie/okresowe/0,5,roku
drugi,lekarz,który,kwalifikuje,do,innej,dyscypliny,NIE,dostanie,pieniędzy.
NFZ,ZWERYFIKUJE,NEGATYWNIE,REKORD
KOMUNIKAT:za,krótki,okres,od,poprzedniego,badania
Zapisane
kiks.zak
Nowy użytkownik
*
Wiadomości: 34


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : Marzec 20, 2010, 09:18:12 »