alians.devi
Gość
|
|
« : Marzec 20, 2010, 00:54:21 » |
|
Jestem lekarzem rodzinnym. Mam kilka pytań do Was. 1. Czy wysyłając podlegającego mi sportowca do lekarza z certyfikatem , czy specjalisty- muszę wystawić skierowanie? 2. Często rodzic nalega aby dać skierowanie na OB, morfologię i mocz , tlumacząc, że szybciej uzyska orzeczenie o zdolności do uprawiania sportu. Czy to jest mój obowiązek , jeżeli wysyłam do lekarza, który ma podpisany kontrakt? 3. Jeżeli ten sam sportowiec trenuje kilka dyscyplin , albo co dwa, trzy miesiące je zmienia, ile razy może być badany nieodpłatnie? Czy ten probem załatwić można w ten sposób ,że przy każdej dyscyplinie wysyła się do innego lekarza z podpisanym z NFZ kontraktem? Bardzo proszę o odpowiedź.
|
|
|
|
|
|
|
manhunter
|
|
« Odpowiedz #1 : Marzec 20, 2010, 09:10:33 » |
|
1)-tak 2)nie 3)NFZ,nie,rozróżnia,dyscyplin,lek.dostanie,tylko,za,1badanie/okresowe/0,5,roku drugi,lekarz,który,kwalifikuje,do,innej,dyscypliny,NIE,dostanie,pieniędzy. NFZ,ZWERYFIKUJE,NEGATYWNIE,REKORD KOMUNIKAT:za,krótki,okres,od,poprzedniego,badania
|
|
|
|
|
|
|
kiks.zak
Nowy użytkownik
|
|
« Odpowiedz #2 : Marzec 20, 2010, 09:18:12 » |
|
Ja mam problem troszeczkę powiązany z tą dyskusją. otrzymałem od specjalisty zaświadczenie ,że mogę uprawiać piłkę siatkową. Po dwóch miesiącach zerbowali mnie do nożnej. Poszedłem do lekarza tego samego a on mi poradził abym skseroował zaświadczenie i takim się okazywał, bo podobne dyscypliny. Ale w klubie kserokopi nie chcą mi uznać i każą przynieść podpisaną kartę sportowca. To ja mam te badanie mieć wszystkie od nowa? A właśnie lekarz mówi , że mi już nic wiecej nie przysługuje.
|
|
|
|
|
|
|
alians.devi
Gość
|
|
« Odpowiedz #3 : Marzec 20, 2010, 09:44:22 » |
|
Umiejetnośc streszczania się jest cecha geniuszów , jak mówił Goethe. Manhunter ,to był superskrót. Dzięki
|
|
|
|
|
|
|
manhunter
|
|
« Odpowiedz #4 : Marzec 20, 2010, 09:57:06 » |
|